3 yıldır istiyoruz olmuyor 2 kere tüp bebek denedik olmadı temmuz ayında 3. Deneme olacak ama bu sefer içime bi umut geldi sanki o zamana kadar doğal yolla olacak gibi hissediyorum. Bu arada pkoslu olup doğal yolla hamile kalan çok var en önemlisi sağlıklı beslenmek ve spor yapmak. Özellikle göbek probleminiz varsa göbeğinizi eritmeye çalışın bunu bir kaç kişiden duydum o şekilde çok daha olumlu sonuçlar alıyorlarmış. Allahım isteyen nerede varsa nasip etsin insallah ❤️