Hilaldabaan canım merhaba ben boncuk123 adındaki kullanıcı saçma sapan bir sebepten hesabım askıya alındı başka hesap açtım. Çok merak ettim seni ismini de tam bilemediğim için yazamadım nasılsın nasıl oldun bayağıdır sancıların vardı senin de benim yarın 40 doluyor 🥹 hala nişan su gelişi yok ağrılarım var gece daha çok oluyor sabaha kadar da sürüyor ama bel ve kemik ağrılarım çok fazla öyle sancım kasılmam olup sabaha kadar sürmüyor kasılmalarım çok oluyor ama düzensiz çok. NST de düzensiz sancı çıktığı için de doktor alttan muayene etmedi açılmam var mı yok mu bilemiyorum da ama alt tarafta çok baskı ve ağrı var bebek bayaga asagıda sen nasılsın gittin mi doktora yakın zamanda