Deli_hatun_7 emirtimr1 54le hamile kaldım 38 haftalık olduk 70 olmuşum yani +16😂😂 ama başlarda çok az aldım son zamanlarda baya aldım😂😂 sağlıkla kavuşalım inşallah önemli olan o 🌸🥰
emirtimr1 Deli_hatun_7 ayy amin hepimiz inşallah askım kilo verilir gider de işte 😂 insan bi tartıya çıkınca şok oluyor😂😂
gayesblog emirtimr1 ödemde olabilir. Bazen vücut şişkinlikte yapıyor 2-3 kg ödemdir onun. Ama kilo alınır verilir önemli olan siz ve bebeğinizsiniz 🥰 tabi yine karbonhidratı çok tüketmemede fayda var bebeğe etkisi yok çünkü 🥰♥️
emirtimr1 gayesblog askım ekmek yok bende ama işte ödemdir ya😂😂😂 hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😂🩵
Hulo2105 emirtimr1 26. Hafta 7 kilo ile devam. 68.5 ile hamile kaldım 75.5 im. Çokta yemiyorum 2 ana 2 ara yiyorum arada meyve falan yerim o kadar. Demek ki yesem nolcak😂😂
emirtimr1 Hulo2105 kız aynısı sabah kahvaltı ekmek yok ara öğün meyve beya kuru yemiş akşam yemeği yarım ekmek en fazla kız noluyo biranda aldım😂😂 ödemdir ya demi😂😂😂
Nimet_27sumer27 emirtimr1 bizimki ikiz ya ondan fazla almışız canım verilir kılolar bebişlerimiz sağlık li olsun da 🌸
Deli_hatun_7 emirtimr1 evet tartıya çıkınca büyük bir şok yaşadım hemşireye “bu tartı bozukmu” diye sorduğumu biliyorum😂😂😂 o anki şokla 😂😂 hayatım boyunca en fazla 63 kiloyu gördüm ondada 1 ay içinde 54e geri döndüm 😂😂 70 görünce şaşırdım yani 😂😂