Gokce321 emirtimr1 aynıyız demek ki bende aynı su içsem yarıyor herhalde şu kilo alamayanlara çok özeniyorum ben yesem de yemesem de o kilo hep yukarı tırmanıyor 😂😂
emirtimr1 gayesblog askım ekmek yok bende ama işte ödemdir ya😂😂😂 hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😂🩵
emirtimr1 Hulo2105 kız aynısı sabah kahvaltı ekmek yok ara öğün meyve beya kuru yemiş akşam yemeği yarım ekmek en fazla kız noluyo biranda aldım😂😂 ödemdir ya demi😂😂😂
Hulo2105 emirtimr1 e bebek büyüyor suyu var plesenta var göğüslerimiz büyüyor yani normal bence. Bunları çıkarsak en fazla 3 kilo almışımdır 😂
Nimet_27sumer27 emirtimr1 bizimki ikiz ya ondan fazla almışız canım verilir kılolar bebişlerimiz sağlık li olsun da 🌸