yeni-annelik sanırım olmuşsunuz. Benim Eylül ayından bir dozum vardı şansa o yüzden tek doz oldum hamileliğimde. İlkini hiç hatırlamıyorum ne kadar ağrım olmuştu ama hamileyken olduğum gece uyutmadı bile. Sol kolumdan olmuştum bilerek masa başında çalışıyorum sağ tarafımı çok kullanıyorum diye iyi ki öyle yapmışım yoksa 2 gün çalışamazdım 🤦🏼♀️ daha önce dozum olmasaydı ikincisini de olurdum kendi doktorum sağlık ocağı dozunu ayarlasın onlarla takip et bir sıkıntı yok dedi çünkü. 2 gün ağrı da mecburen çekilir 😊 tek sakıncası buysa tabii ekstra aklınızda başka soru işareti yoksa. Ağrı için sağlık ocağında ki ebe uyardı zaten şişlikte olabilir dayanamazsan buz koyabilirsin demişti hafifletmesi için