yeni-annelik ikinci dozu dün vuruldum. ilkinde gece sadece oranın ustunde denk gelınce agrı oluyordu hafıf kol oynatınca . Dün oldugumda belirti yasamadım cok mınık sınek ısırıgı vardı gece oraya degınce hıssedılmeyecek kadar daha da olmaz heralde. Pamuk koyunca bastırın hafıf dagıtın masaj gıbı sankı o agrı olmasını bıraz onluyo oyle duydum bende ole yapmıstım