Tugcev bende masa başı çalışıyorum bu yüzden sol kolumdan oldum zor çalıştım zaten 🤦🏼♀️ ama gerçekten 2. Günüm bitiyor hala hareket ettirirken ağrı oluyor hafif hafif bir de göğsüme vuruyor ara ara bu arada hemşire parol içebilirsin demişti ama hiç içmedim