Hale38 BusZeyRas gayet güzel artış strese girmeyin daha fazla nasıl bi artış olabilirdi ki hamile oluşunuzun tadını çıkarın haftaya gidip keseyi görün
BusZeyRas Hale38 normalde %100 artış yani 2 kat bekleniyor. Benim li %80’artış. Aslında 2.çocuğum ama biraz stres yaptım🧸
october benim ikinci testte 104’ten 152’ye çıktı iki gün arayla %47 artmıştı sadece. çok korktuk dış gebelik diye ama sonra 322 bugün de 694 çıktı olabiliylr sanırım bazen dalgalanma
Hale38 BusZeyRas 100% değil canım %60 artış istenir seninki de öyle artmış zaten strese girme hayırlı uğurlu olsun
BusZeyRas Saturn35 inşallah kuzum ben bugün 4+3 olmuşum ama o kadar çok sol kasığım ağrıyor ki anlatamam snaa🤕
Himommy BusZeyRas canım benim kusura bakma annemdeydim girmedim hiç buralara artışın güzel kötü değil strese sokma kendini hiç ♥️
BusZeyRas BusZeyRas Hale38 evet canım aile hekimin de öyle söykedi zaten pazartesiden sonra bir daha kan vermeyeceğim insanı boşa strese sokuyor😀😁