Bence yavaş yavaş alınmalı herşeyin fiyatı çok artıyo özellikle bebek arabası beşik vs ihtiyaçlarını kampanyalardan almak daha doğru onun haricinde zaman geçtikçe yoruluyosun ve zor oluyo ben şu an 34 haftadayım erken doğum riskim var ve yürüyüş yasak iyi ki erkenden halletmişim detaylı ultrasondan sonra başlamıştım bende o zaman 100 liraya aldığım tulumlar şu an 220 lira