E011023 ben yeni doğan 2 3 zıbın aldım 10 12 civarı zıbın da yeğenimin vardı onu verdiler zıbın çok kullanılıyormuş yeni doğanda ama genelde 3-6 ay ve 6-9 ay aldım çoğu da tulum mevsim geçişleri dikkate alınarak alınması lazım ona dikkat edin her şey gittikçe pahalanıyor indirim buldukça alıyorum ama artık kıyafet almayı bıraktım ☺️