Karanfil19 12. Hafta itibariyle ilk olarak büyükleri almaya başladık. Her ay küçük küçük alıyoruz. Araba, oto koltuk, ana kucağı, anne yanı beşik, anne bakım çantası, emzirme yastığı, reflü yatağı, doğum pijama ve gecelik, biberon, indirimde olunca ıslak mendil, kullan at alt açma aldım. Yakınımız kanguru verdi. Şu an 21+5 haftalık olduğum için bebek kıyafetlerinde fazla bir şey almadım. 6.5 aydan sonra almaya başlamayı düşünüyorum. Şimdilik 1 yeni yürüyüş ayakkabı hediye geldi, ağız mendili, pamuklu battaniye ve beğendiğim 6 aylıklı bir takım aldım.
Geçtiğimiz hafta almış olduğum süt ve emzirme eğitimine göre göğüs ucu kremi ve pedi almayacağım. Pedler mantar yapabiliyormuş. En iyisi gümüş kapak ya da plastik koruyucuymuş.
Böyle yazınca fazla aldık gözüküyor ama eksik oluyor hep. Hiç sıkmıyorum eksik olursa alırız. ALLAH alma gücü nasip etsin. Yeter ki sağlıklı gelsin🤲🏽