Zerrin27- hay Allah ya doğru düzgün ilgilenmemesi çok kötü, yani içinize sinmiyorsa özel bir doktora bir kerelik muayene olsanız aklınıza takılanları bebeğin durumunu sorarsınız, doğumu yine devlette yaparsınız. Bilmiyorum yani mümkünse öyle bir şey.