BirAskMasali1323 bir hafta gerilik de normal sayılıyor diye biliyorum. Asıl mesele bir güvensizlik oluşuyor böyle. Başlı başına zorlu bir süreç geçiriyorken doktorların farklı konuşmasından da etkileniyorsunuzdur. Bence içinize en çok sinene gidin, yoksa kafanız daha çok allak bullak olur. Ben baştan beri biraz mecburi sebeplerden dolayı, şehir de değiştirdiğim için 6 farklı doktora gitmiş oldum. Sonuncu doktor 3 hafta geride dedi, doktor değiştirmeye dermanım kalmadı ben de mecbur devam ediyorum. Tabi doktorun iletişimini vs sevmemin de etkisi var. Hayırlısı olsun hepimiz için