Selbi777
Ben oldu olası erkek hissediyorum ruyamdada iki defa erkek bebek gördum eşimde oldu olası diyoki ben hissediyorum kız olucak onun 6. Hissi kuvvetlidir yani genelde dedikleri hissettikleri çıkar ama doktorda kız demesine rağmen hala erkek hissediyorum gönlümden geçen kız ama erkek hissediyorum ama tabiki önceliğim sağlıklı hayırlı evlat olması