sedanur4004 Selbi777 36+5 iz. İkinci gebelgm sancılarım var kızcem beklemek istemiyor pazartesi tekrar gideceğim acil sezeryana alablrm dedi doktor beklerse eğer 25 mayıs cumartesi sezeryan olacagım 🥹
gizemvatanseverbal Selbi777 Benim de bu cumartesi günü 36 olacak. En son 34+5te gitmiştik. :( bizde kordon dolanması ve iri bebek olduğu için sezaryan olmaya karar verdik. Sağlıkla kucağımıza alalım da hayırlısıyla 🥰🐣
BirAskMasali1323 Selbi777 Bugün ögleleyin randevum var 16+5 haftalık hamileyim nasip olursa bugün cinsiyeti ogrenicem🥰ilk gebeliğim 💓💙
Ozlem_09 Benimde haftaya Perşembe Allah nasip ederse 31+3 olduk ama benim cimcime 3 hafta önden gidiyo
Saadet_arslan Ozlem_09 inanmayın ya 5 gün önce acile gittim 2 hafta önden gidiyor dedi bugün kontrölüm vardı haftasıyla uyumlu herşey i normal dedi
Fatma44 Selbi777 ikinci doğum olacağı için çatı muayenesine gerek yok demişti önce geçen haftada kontrolde cumaya alttan muayene edelim dogmazsa doğumda tetiklenir dedi.bende korkuyorum dedim o zaman 40haftaya kadar bekleyebiliriz dedi.
Umutaren Benim bugün kontrol var 29+4 üz enfeksiyon vardı antibiyotik verdiler kullandım geçti mi bilmiyorum gelişimini merak ediyorum 1 aydır görmüyorum ☺️
Umutaren Selbi777 aynen son zamanlar haftada bir cagircam dedi 29+4 üm bikez daha 1 ay sonra gel der muhtemelen 34 lerde olurum sonra haftaya çeker zaten 38 de alcam dedi
Haticeburak06 Selbi777 pazartesi😬 en son açıklık vardı 1 parmak 2 hafta önce nişan geldi 3 hafta yolun var dedi bakalım🥹
OguzMoms Selbi777 Yarın randevum var 36+5 olcaz umarım sezeryan tarihi verir artık 38+3 de alicam demişti doktorum