Selbi777 BirAskMasali1323 Saglik gerçekten her şeydir🙏 Öyle diyince ben merak ettim şimdi cinsiyetini 😅 Benim ilk gebeliğim hemen hissettim kızı
BirAskMasali1323 Selbi777 Benimde ilk gebeliğim 🥰anneler hisseder diyolar ama bilmiyorum oldu olası halada erkek hissediyorum nedense sağlıklı olsunda gerisi önemli değil tekrar gittiğimde net ögrenirsem sana yazarım canım😂🥰
SeydaGolcuk0 Pazartesi gunu randevum var 37+5 oluyoruz o gün. Tahlil yapacagiz demişti belki cati muayenesi de yapar bilmiyorum
Selbi777 Glfri Benimde o haftada doğum pozisyonu aldı ama doğum kanalına girmedi henüz 🥲 Umarıö herşey sağlıklı olur 🧿
Damlaozzz Selbi777 Yarın gidicem 29. Hafta randevusuna kaç kilo oldu boyu kaç nasıl merak ediyorum bakalım
SeydaGolcuk0 Selbi777 Valla normal dusunuyordum ama birkaç gündur kalp çarpıntısı yaşıyorum psikolojik olarak beni cok etkiledi tansiyon hapina başladık buyuk suan normal dogumla ilgili korkularim cok fazla ve galiba tansiyon durumundan dolayi sezeryan olue gibi
Damlaozzz Selbi777 Ay sizin az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 İyiymiş çok şükür teşekkür ederim ☺️
Umutaren Selbi777 evet ilki sezeryan olduğu için mecburen 2 yıl da geçmemişti üstünden aralarında 2 yıl olacak ama hamile kalınan ay önemliymiş ne zaman doguracagin değil
Saadet_arslan Ozlem_09 inanmayın ya 5 gün önce acile gittim 2 hafta önden gidiyor dedi bugün kontrölüm vardı haftasıyla uyumlu herşey i normal dedi
Ozlem_09 @Saadet_arslan Bizim kilo alımı çok önde 30.haftada nst bağlandım kontrolleri iki haftaya indirdi sanırım bende genetik iri bebek doğurmak ilk bebeğimde 2 hafta önden gidiyordu 4400 kilo dünyaya geldi
Umutaren Selbi777 bizim de makat gelişti 1 ay kadar dün gittim dönmüş dedi doktor baş geliş duruyo suan doğum pozisyonunda