Yetilk Bizde 5+3 teyiz çok miniğiz🥰keseyi gördük haftaya kalp atışı için gidicez inşallah🥳hepimiz sağlıklı bir şekilde bebişlerimize kavuşuruz inşallah🥰
Sancez56 Enfal_06 aynıyızzzz 21+5 neler aldınız ne zaman doğum ihtimali 🙏🏻☺️ yenidoğan kısa kollumu uzun kollumu tercih ediyorsunuz ?
Karakedi ZeynepDuru17 38+1 ama daha 13 gün görünüyor doğuma normal doğum istiyorum :( ve gelmeye niyeti yok gibi
ZeynepDuru17 Karakedi gelir Allah’ın izniyle kötü düşünmeyin Allah’ım sağlıkla sıhhatle kavuştursun bizi geç olsun güç olmasın benim doğumum yarın
Begleyna Freefam aynı haftadayız bende aynı şekilde sürekli yatasım geliyor. Bulantı kusma da cabası. Prilam kullanıyorum ama ona rağmen kusmalarım oluyor.
Freefam Begleyna cok zor gercekten ben hic kusmadim ama yakinda baslayacak gibi hissediyorum kiyisindan donuyorum bikac seferdir
meri1 Dddddddd aynı bende 5+3 daha doktora gitmedim gidicem inşallah mide bulantısı yada başka belirtiler var mı
Cglglr 12 haftalık şuan. Sürekli yatmak istiyorum kolumu kaldıramıyorum. Ama çok şükür mide bulantılarım azalmaya başladı. Aynı haftada olanların durumları nasıl diye merak ediyorum açıkçası fjfjf
slcn_mom Cglglr bende üç gün sonra 12 haftalık olucaz. Mide bulantılarım azaldı. İştahım açılıyor yavaş yavaş. Artık yemek yiyebiliyorum. Halsizlik biraz var ama iyiyiz çok şükür yarın kontrolümüz var bakalım hayırlısı :)
Ceydanatishka Cglglr Bende 11+6 yım ve hep yatmak istiyorum canım sütlü tatlı istedi yedim hemen kursağımda yanma oldu canım bişeyi çok istiyor yiyorum hemen rahatsız ediyor gündüz dışarı çıkmak istemiyorum nefesim daralıyor