Oykuayyldz_12 Prmdkanneee görürsünüz bende ilk ogrenip gittigimde goremedik bi hafta sonra gittigimde gorduk
M-Urass_Mom Melek1649 Bu zamana kadar hızlı geçti gibi geldi bana ama şimdi önümüz yaz günler uzun bakalım 😂
bbuusee1_ Melek1649 Yok canım benim o iş öyle olmuyormuş bende öyle düşünüyordum hayırlısıyla biran önce gelsin diye bekledikçe hiç geçmiyor bende 31+4 üm resmen her günü her anı yaşıyorum ☺️😂
Nerminumay N-eslihan-F 21+ 2 den benden canım göbek çıktı mı senin hiç bana bazısı hiç yok diyor bazısı haftana göre çok büyük diyor iki uçta yorum alıyorum 🫠
Gulldv Busekrtl benimde 20+3 bebeğinizin gareketlerini hissedebiliyor musunuz ne kadar sıklıkla hissediyorsunuz