Umutbebegi Arkadaşlar bizde 9+3 olduk. 4 haftalikken öğrendim. Ne mide bulantısı, ne kusma, ne baş dönmesi Allaha şükür hiç bir etki olmadı bende, çok şükür çok rahat geçiriyorum :)
Freefam Begleyna cok zor gercekten ben hic kusmadim ama yakinda baslayacak gibi hissediyorum kiyisindan donuyorum bikac seferdir
Begleyna Freefam inşallah kusmassın yemek yemekten tiksindim resmen. Yok böyle birşey herşey kokuyor gibi geliyor birde
slcn_mom Cglglr bende üç gün sonra 12 haftalık olucaz. Mide bulantılarım azaldı. İştahım açılıyor yavaş yavaş. Artık yemek yiyebiliyorum. Halsizlik biraz var ama iyiyiz çok şükür yarın kontrolümüz var bakalım hayırlısı :)
Sevval_uyar55 Kizlar ben 5 gün önce hamile oldugumu ogrendim 31 di degerim simdi 106 cok mu dusuk bir deger
Bbetabeta Sevval_uyar55 Sevval_uyar55 bilemedim ben artmışta aslında ama belki çok mu küçük ondan olabilir gibi
kindacute Sevval_uyar55 31 değerinden kaç gün sonra 106 çıktı bir de bu değerleri gecikmenin kaçıncı günü öğrendiğin önemli