busecnyt0108 Freefam ben bulantı kusma tiksinme gibi belirtiler yaşamadım hiç sadece bel ağrısı ve meme hassasiyeti yaşıyorum şuanlık
Zaml16 busecnyt0108 aramızda iki gün var bende 8+4 düm. Bende de mide bulantısı tiksinme hiç yok. Bel ağrısı kasık ağrısı ve uykusuzluk oluyor bir de unutkanlık var baya 😊 cinsiyet ne hissediyorsunuzz
Freefam busecnyt0108 ne guzel insallah oyle devam eder benim de onceki gebeliklerimde bulantim olmamisti hic bu cok farkli bulanti isleri cok zormus gercekten
busecnyt0108 Zaml16 belirtilerimiz hemen hemen aynı yani eşim kız istiyor ama ben erkek gibi hissediyorum bilemiyorum çok küçük 😎🧸❤️ sağlıcakla gelsin kız erkek önemi yok cidden