birmeleginannesi_ bende de hicbir sey yok. Bakildi hepsine idrar testleri, karaciger enzimleri, vajinal kültür hepsine bakildi. Hicbir sorun yok. Grip falan olunca biraz daha artıyor en cok 45 oldu benim. Saframda az bi tas cikti bu ara onla ilgili olabilir dediler ama 6 aydir deger degismiyo ne alaka yani. Doktorum bobreginde kum olabilir dedi. Ama nihayetinde hicbir sey bulamadi. 100 olana kadar sebebini bulmadan antibiyotik kullanamayiz diyor. Bebegim de cok sukur saglikli. Belki hafif duzey romatizmamiz falan vardir ya sen de kafaya takma benim umrumda degil pek. Ihlamur demleyip icine beyaz dut atıyorum. Biraz düşürüyor