birmeleginannesi_ hastalıkta yükselir crp canım. Ben her grip olduğumda yükseliyor. Ben enfeksiyon bölümünde takipliyim. İdrar yolumda vardı baya yüksekti 20 günde 3 antibiyotik kullandım. İğne ve ağız yolu karışık. İdrar yolu enfeksiyonum çok şükür geçti. Ama crp işte çıkmaya başlamış. Bide benim bacaklarımda aşırı çok varisler çıktı çok ağrıyordu. D- dimerime baktılar. 0-500 arası olması gerekirken 6000e yakın çıktı. Doktor alırı yüksek çıktı dedi. Gebelerde yükselir ama en fazla 1500-2000 arası olur dedi. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Değerim düşüyor ama altında yatan sebep araştırılamadı. Röntgen ve tomografi isteyecek. O da doğumdan sonra. Kan sulandırıcıyı doğuma yakın bırakacağım. Doğumdan sonra gittiğimde tekrar yükselirse işte araştırcaklar bakalım