Bende 28 günde bir regli oluyorum ve sizin gibi 1. Gün itibariyle başladım çok silikti regli bittikten sonra 4. Gün testte pik gördüm çok şaşkınım 5. Gün koyuluğu hafiflemeye başladı ve 4. Günü 5. Günü değerlendirdim akıntımda var ama ben 9 aydır telefondaki ovülasyon programına göre ilerledim asla tutmadı . Birde iş nedeniyle bende ilk idrarla yapıyorum evden çıkmadan bence değerlendir canım atlama günleri