neval270071
Bu hafta kontrolüm vardi yüzde 80 erkek olduğunu söyledi doktorum yine de en az 3 hafta netlessin diye beklememizi söyledi.
Aslında benim bildigim çizginin en koyu olduğu gün yumurtlama günü ve gebe kalma ihtimalinin en yüksek olduğu gün. Ben 17 si ve yumurtlamaya yakin gunleri degerlendiriyordum. Ama 18 ini degerlendiremedim diye hatırlıyorum.