Bett35 salçalı yemek özellikle aşırı bulandırıyo. Ben yine o kadar değilim az da olsa yiyebiliyorun son 1 haftadır ama kendi yaptıklarını değil dışardan olması lazım. Oda bir iki lokma. Tamamen aç kalınca çok daha kötü bulanıyo çünkü mide. Salatalık falan denedin mi onu da yiyebildim ben