Aysegebes bugün 15+1 haftalık oldum hala devam ediyor🤦♀️çok erken ilk haftalarda basladi benim surekli sabah aksam bulantim halsizlik oldu sabah cikarmalara basladim sonra farketmedi ac tok yesemde yemesemde cikardim 11.haftada doktra su bile icemiyorum deyince bulanti ilaci verdi ama icmiyorum fazla uyku yapiyor cok fayda etmiyor.bir gün iyiysem birgun kötü oluyorum aşırı bulanıyor kafamı kaldiramiyorum🥺yemek yesemde çok az yiyebiliyorum başlarda salatalık çok tükettim şimdi aklıma bile gelmiyor nedense.bugünler geçecek eminim🌸🙏