Ah kızlar bebek yaptığıma bile pişman olduğum bir dönemdi. Her gün sadece serumla beslenmek su bile içememek yatalak yapmıştı beni. Geçmeyecek düşüncesi kafamı dolduruyordu ama şükürler olsun geçtiii 🥰 18. Haftadan sonra hiç bişeyim kalmadı. Moralinizi yüksek tutmaya güçlü olmaya çalışın 🙏