metemom_ canım riskli bir durum gördüklerinde direkt sezeryane alıyorlar bende devlette yaptım doğumumu inanki bizim burdaki özel hastane bu kadar konforlu ve hijyenik değildir 🤭 keşke hastane süslemelerimi vs de yanıma alabilseydim gerçi izin vermiyorlarmış 😁 konumuza gelirsek bizim haftamız baya ileriydi suyumda azalmıştı, normal doğuma uygundum ama bebek için riskliydi bu yüzden bana veya eşime bile sormadan direkt ameliyathaneyi hazırladılar, bebeğim belki bir 5,10 dakika sonra kucağımdaydı 🤭