Hulo2105 bilmiyorum ki canım korkuyorum biraz burdaki doktorum da doğum yapsam asla korkmam o kadar güveniyorum ki ama doğum yapacağım hastahane çok kötü bebek küvezi bile yok içim içimi yiyor günler yaklaştıkça annemlere yanıma gelin diyorum onlar da gelemiyor çok kötü hissediyorum