metemom_ bende çalışıyorum bir yandan da akşamları kızımın kıyafetlerini yıkadım ütüledim kendi eşyalarımı da hallettim mi çantam hazır olacak son zamana bırakmayın derim ben yaparım dedim ama dün kızımın kıyafetlerini arkadaşım ütüledi 31. Haftada olmama rağmen zorlandım rahat rahat yapmak için erken başlamak lazımmış ☺️🌸 ya da çalıştığım için bana yorucu geldi ama neyse ki arkadaşım halletti sağolsun ☺️