Zilan_Drsn hayırlısı olsun sağlıkla kucağına alirsin inşallah cnm ben hem normal hem sezeryan biri olarak ben en son bebeğimi sezeryan oldum zorunlu normal çok istedim doktorum olmaz sen piskolejikmen zorlannin dedi ama doktorum oyke şart sunmasaydi normal isterdim normal doğum benim için daha iyi hayırlısı olsun hakkında benim bak sezeryanim harika geçti ama bi nevi zor toparlandim dogum hikayemi okuyabilirsin pozif bir sezeryanim oldu ama ona rağmen normal olsun isterdim hayırlısı olsun hakkında sağlıkla bebegini kucağına alirsin inşallah