_almirasmom Zilan_Drsn ılk sezeryanım cok guzel gectı valla kızım 2 aylık oluncada düzenli regl gördüm kanamada azalma artma da olmadı amelıyat yerınde havalar soguk olunca agrı yada baska seyde olmadı