Babymom07 biz bebeği alamadık maalesef 2. Gün kaybettik. Ama doktor 2 3 ay burada kalması gerekiyor demişti doğduğu zaman. Benim hamileliğim çok sikintiliydi doğumdan önce son 1 buçuk 2 aydır sürekli yatıyordum o yüzden hiçbir şeyim yoktu. 28. Haftayı bekliyorduk alışveriş için. Sadece bir keresinde markete gittiğimde 101 den küçük bir şortlu takım almıştım. Bir de annemin ördükleri, aldıkları vardı. Başka hiçbir şey yoktu. Doğumdan sonra hastaneden sütüm gelmesi için elektrikli pompa ve biberon istendi bir de onlar var elimde bazanın altında duruyor öyle