Babymom07 yok kesilmesinden değil de benim karnım falan yoktu görseniz anca 4 5 aylık hamile sanarsiniz o yüzden öyle dedim. Bir de doktorun eli de çok önemliymiş galiba belki de o yüzden de iyi oldu bir de dediğiniz gibi vücudum da iyi demek ki, bir de çok zor bir ameliyat oldu uzun sürdü yani rahim yırtılmaya başladığı için kanamayla girmistim ameliyata