Zilan_Drsn hayır benim çok iyi geçmişti ameliyat sonrasında da ağrım olmadı gecesini ağrı kesicisiz geçirdim akşam 8 de çıkmıştım ameliyattan 1 tane serum bitti sonra gece serum takacağız dediler benim ağrım çok olmadığı için istemedim takılmadı sabah da bir tek iğne yapıldı. Taburcu olduktan sonra falan da ağrı kesici kullanmadım benim çok iyi geçti ameliyatım sonuç olarak 😊 ama yine de normal doğum denemeyi isterdim