Gulzar Seymaemre ama ben yinede 38 fln gibi gelicek hiç bir brlirti yok ama hiss ediyorum baştan beri doktorlar 8 şubat diyo ben 31 ocak diyorum😂😂
Zuzu97 Gulzar bende erkek bebek annesiyim ama sezeryan olmuştum 38.haftada aldım oğlumu kucağıma🥰evet bende duymuştum erkek bebek geç geliyo diye🤷🏻♀️Benim arkadaşım 40 haftayı geçmişti oğlan gelmek istemiyordu😄😄suyu azalmıştı artık sezeryan oldu
Merve201119 Gulzar hemde bir anda da sancım geldi direk gerçek sancılardı hastaneye gittiğimizde suyum geldi direk sezeryana almışlardı
Ozgeliz Gulzar kesinlikle yanlış benim çevremde ne kadar kız annesi varsa hep geç doğurdu 40- hatta 42’yi gören arkadaşım var ama ben oğlumu 38. Haftamda doğurdum
Cihan Gulzar vala bizim bir akraba kızının kırkını karnında cıkarcaktı nerdeyse😂🤣🤣bnce değişiyo yani😂
mom02636 Gulzar genelde evet canım erkekler geç geliyor biraz görümcem 41 haftalıkken bende 39+5 de oğlumu kucağıma aldım suan ikinci oğluma hamileyim ama sezeryan olucagı icin bekleme sorunumuz olmicak😂😂
Gulzar Merve3455 ne güzel tam istediğim gibi 38 ci haftaya kadar birşey varmıydı yoksa anidenmi geldi