Gulzar Selam kızlar etrafımdakı insanlar cinsiyeti ne dediğinde erkek diyince ozaman gününü atlatacak 1 hafta fln geç geliyor erkek bebekler diyorlar ben 38 de fln gelsin istiyorum gerçekten 40-41 haftayamı kalıyor erkek çocukları ne düşünüyorsunuz?😣😣
songul123 Gulzar erkek bebeğim olacak rabbim kısmet ederse henüz 15 haftaligim hiç oralarını düşünmemiştim umarım 41 hafta falan beklemeyiz şimdiden sabırsızlanıyoruz çünkü 😁😁
mervegedik Gulzar o koca karı lafları canım ne zaman geleceği belli olmuyo kız bebeklerinde geç geldiği oluyo erkek bebeklerin erken geldiği de oluyo cevremde çok var öyle 😄
Seymaemre Gulzar yaa bunu okuduğum kötü oldu anneme sordum 10 ayı doldurur erkekler genelde dedi morallerim bozuldu 99 gün kaldı diye sevınıyordum bende
Ygmrbng86 Evet canm erkek çocuğu biraz geç oluyor tam gününü bekler eğer bir sıkıntı olmazsa hem kızım hem oğlum var şimdi bir oğlum daha olacak Allah izinverirse
mervegedik Gulzar benimde ilk gebeligim hep öyle diyolar ama 41 haftalık doğan kiz bebekleride var 32 haftada doğan erkek bebekleri de var 😄
Gulzar Seymaemre ama ben yinede 38 fln gibi gelicek hiç bir brlirti yok ama hiss ediyorum baştan beri doktorlar 8 şubat diyo ben 31 ocak diyorum😂😂
Meltemegemenburak Benim ablamın oğlu oldu 3 ay önce 38 haftalık doğdu cnm için rahat etsin diye söyleyim dedim🤗Benim de oğlum olcak nasipse❤