AyEr yLzgrLr her ozel hastanenın guzel olmayabılıyor canım benım gıttıgım doktorun ultrasonu cok guzel
yLzgrLr AyEr Ben oğlumdada tahlilleri devlette yaptırdım özelde muayene ve doğum yaptım çok memnun kalmıştım canım ordaki doktorum medical park a gitmiş ama yeni bir doktor önerdiler ona bakıcam hayırlısı olsun bakalım 🤗
Cavidann Gunaydinn guzell anneler.. bizde 7+2 deyiz 6+6 da kalp atisini duydukk cok degisk bir duygu:) benimde 2- 3 gundur canim peynir ekmekden baska hicbirsey istemiyor.. birde dun aksamdan beri kasiklarimda agri var bu agriyi yasayan varmi?? Allah hepimize sag salim kucagimiza almayi nasip eder insallahh..
Papatyapapatya Cavidann Kelebek123 bizim gelın arka arkaya doğum yaptı 2cocugun arası 10ay...6aya kadar doktor emzır dedi sonra kes zaten tadı değişecek cocuk kendi içmek istemeyecek dedi...öylede oldu 6aydan sonra cocuk içmedı
Saidinannesi Cinsiyet genelde annenin içine doğuyor ben öyle düşünüyorum. İlk gebeliğimde oğlan hissettim rüyamdada gördüm oğlum oldu şimdi kız hissediyorum ve rüyamda yüne gördüm. Ama hepsi kabulüm sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun da kız erkek farketmiyor anneler için🥰🥰🥰
Kelebek123 Saidinannesi ben de kız hissetmiştim kız oldu. Şimdi erkek hissediyorum belki de öyle istediğim içindir. Hayırlı sağlıklı bir evlat olsun da bir kız bir oğlan olsa iyi olur 😉
Kelebek123 Saidinannesi emiyor doktora sordum sana bırakıyorum dedi. Zararlı da diyemem yararlı da diyemem kendine göre ayarla dedi. Kademeli kesmeye çalışıyorum.
Saidinannesi Kelebek123 bu meme kesme olayı gözümde büyüyor ve şimdiden zorlanmaya başlıyorum. Gece sürekli uyanıyor beni de uyku bastırıyor Nası keseceğim bilmiyorum gündüz azaltabiliyorum ama gece beslenmesini hala kesemedim napcam bilmiyorum
Papatyapapatya yLzgrLr benide doktora götüremiyorlar...😂bi tek kan tahlilleri icin gittim hic ultrasona falan girmedim....istemiyorum dedim😂hastane panik atağım var benim...
yLzgrLr Papatyapapatya kansızım bende habire kan alıyolar baslasak biran önce ilaca bari ☺️ Senin durum da daha farklı ama şimdi neyseki aylık kontroller oluyor rahat olur son anlata kadar ❤️🙂
Gizem_miros Kelebek123 benim oğlumda 7 aylık normalde 7+5 günlüğüm ama geç dollenme var 6+5 günlüğüm bu hamileliğim zor geçiyor midem bulanıyor iştahım yok sanki dünyayı yemişim gibi midem eksiyor halsizlik bitkinlik uyku hali bide oğlum yaramaz iyice bitiyorum ama bunda şükür
sumeyye06 Kizlar bide bi sey sorucak dus alirken nelere dikkat ediyosunuz? Cok sicak su ile dus alma diyor herkes siz napiyosunuz
yLzgrLr sumeyye06 evet sıcak su içerisinde belli bir sıcaklıktan sonra zehirli gazda bulunabiliyormuş o yüzden normaldeyken bile sıcak yıkanmamak gerekir. Ben geçen gün sıcak açmışım biraz bayılıyodum zor çıktım tansiyonum düştü artık ılık yapmaya çalışıyorum
sumeyye06 AyEr amin kuzummmm insallahh minnacik daha ama hizla buyuyorlar zamanda geciyor hizla daha ogrendigim gun aklimda ilk gunki gibi❤❤
sumeyye06 yLzgrLr ilik da onume tutsam arkkam arkama tutsam önüm üşuyor😂😂😂 napacaz bilmiyorum bide ayakta yapoyorum ben sen oturuyor musun
Aysekral 8+5 haftalığım ilk gebeliğim aşırı mide bulantısı ve kusma yaşıyorum ayağa bile kalkamıyorum biran önce geçse bu durum
Kelebek123 Aysekral ilk olduğundan dinşenebilirsin uzanabilirsin bu iyi bir avantaj. Benim ikinci kızım bir yaşında onun istekleri vs.hiç dinlenemiyorum.😐
yLzgrLr sumeyye06 yok ben oturamam normaldede yerimde duramıyorum zaten 😅 zaten kansızlıktanda üşüyorum alışmaya çalışıyorum ılık suya 😁
Papatyapapatya sumeyye06 şimdi biraz zor ılık suyla yıkanmak ama yazın iyi gelicektır...hemen yaz gelse soğuklar bitse....