yLzgrLr sumeyye06 yok ben oturamam normaldede yerimde duramıyorum zaten 😅 zaten kansızlıktanda üşüyorum alışmaya çalışıyorum ılık suya 😁
Papatyapapatya sumeyye06 şimdi biraz zor ılık suyla yıkanmak ama yazın iyi gelicektır...hemen yaz gelse soğuklar bitse....
yLzgrLr Kızlar cildinde değişiklik olan var mı benim çok yağlandı bide sivilce çıkmaya başladı saçlarımda sertleşti normalde kuru cildim vardı nemlendiriyordum şimdi tam tersine döndük 😒
Papatyapapatya yLzgrLr benim ayni cildım...saclarımında ışıltısı gıtmıs sanık...bide 48 kilo idim şimdi 52olmuşum
Aysekral Saidinannesi amin inşallah geçsin diye sayıyorum ama yinede şükürler olsun çocuğum için dayancam
yLzgrLr Papatyapapatya benimde aynen bende mide bulantısı kusma vs olmadı oğlumda çok olmuştu ama 1 kilo almışım 58 dim 59 oldum 🤭
Papatyapapatya Aysekral bulantım yok canım...hatta doyamıyorum...😂normalda yemek ye diye arkamdan gezerler sureklı yemek yedınmı dıye ararlar...şimdi duramiyorum...hep ne yesem dıye düşünüyorum😂
Sencer60 Merhabalar bizdr 8 haftaligiz 3 4 gündür mide bulantısı ve ağzımdaki o acayip tat midemi daha kötü yapıyor.
Kelebek123 Aysekral ilk olduğundan dinşenebilirsin uzanabilirsin bu iyi bir avantaj. Benim ikinci kızım bir yaşında onun istekleri vs.hiç dinlenemiyorum.😐
Saidinannesi Kelebek123 gerçekten öyle ilk hamilelik gibisi yok 🤗 şimdi dinlenmeye vakit anca çocuk uyuyunca buluyorsun
Aysekral Kelebek123 evet o avantajım var ama kimseyi yanımda istemiyorum hep tek başıma olayım istiyorum eşim kardeşini getirdi ama ben istemiyorum
btltml2018 sumeyye06 bende 8+1 den gidiyorum beni de en çok gaz ve şişkinlik yoruyor karnım kocaman oluyor 🤦🏻♀️