yLzgrLr Papatyapapatya neden acaba bu bel agrısı ben doktoruma söyledim gebelikle ilgisi olmayabilir kas sıkışması da olabilir dedi ama dayanılmaz bişey :(
Papatyapapatya yLzgrLr 7ocak randevum var...bakalım ne oluyor...bazıları normal dıyor...daha karın falan yok ama ne tarafa ve nasıl yatacaqımı bilemiyorum...
AyEr Saidinannesi herkesın degısık canım duyarsın 10 haftaya kadar duyulamayabılıyor cok erken duydum suan cınsıyetını gostermıyor 😂
sumeyye06 AyEr temmuz agustos bebekleri hep erkek sanki ya kimi duysam erkek diyor benimde basindan beri erkek geciyor icimden😂
AyEr sumeyye06 senın bebıs erkekmı bendıyorum benım kızım olucak ıcıme oyle doguyor tabı onemlı olan saglıklı olması
yLzgrLr Saidinannesi Ben kalp atışını iki gün önce duydum ama alttan muayene etti geç tutunmuş olabilir dedi normal ultrasonla görünmedi 6+6yız bu arada
sumeyye06 yLzgrLr ozel hastanede benim karnimda gorundu devlette alttan gordu cihazdan kaynakli ozel hastaneye gitme imkanin varsa git bak nasil görünüyor 😙
yLzgrLr Papatyapapatya doktor sol tarafa yatmanın daha sağlıklı olduğunu söyledi ama bel ağrısından yatılmıyor ki canım aslında kalp atışı için ben acele ettim meraktan :) beklemek normal duyunca haber ver çok heyecanlı 🙏
yLzgrLr sumeyye06 aynen canım özele de başlıyorum bu ay devletteki cihazlar çok eski ultrason kağıdı bile vermedi şaka gibi
sumeyye06 AyEr yok belli degil canim daha minicigim 8+3 olduk ama hep erkek geciyor icimden benim tabiki saglikli sihhatli olsunlarda cinsiyetin onemi yok
Papatyapapatya yLzgrLr benide doktora götüremiyorlar...😂bi tek kan tahlilleri icin gittim hic ultrasona falan girmedim....istemiyorum dedim😂hastane panik atağım var benim...
Kelebek123 Saidinannesi emiyor doktora sordum sana bırakıyorum dedi. Zararlı da diyemem yararlı da diyemem kendine göre ayarla dedi. Kademeli kesmeye çalışıyorum.
AyEr yLzgrLr her ozel hastanenın guzel olmayabılıyor canım benım gıttıgım doktorun ultrasonu cok guzel
sumeyye06 AyEr amin kuzummmm insallahh minnacik daha ama hizla buyuyorlar zamanda geciyor hizla daha ogrendigim gun aklimda ilk gunki gibi❤❤
Kelebek123 sumeyye06 öyle de midem bulanıyor şimdilik ayran tüketiyom bakalım suyun yerini yine de tutmaz ama 🤨