d-akb2 benimde bugün son günüm olacaktı normalde 32 deyim 1 maaş daha alayım hadi dedim,ama ne oda ne hastane çantası ne kıyafetler ne temizlik ortada hiçbir şey yok onun stresi sardı şimdi çalışmasam daha mı iyiydi diye düşünmeden edemiyorum bende 🥲