Elfthh Ay kızlar eğer durumunuz müsaitse çalışın yoksa çalışmaya alışkın biri evde kendini dinliyor evde de duramiyorsunuz bosverin kafanız daglsin🌸
busesssssss Elfthh şöyle diyenlere cok imreniyorum keske hep bu modda olabilsem bende evet evdede sıkılınıyor ama dinlenmek daha ağır basıyor bana
Elfthh busesssssss çalışıyor musun kuzum ondandır o zmanda dinlenmek istiyorsun bende dyaanamayip o ağır bastığı için çıktım ama şimdiki aklım olsa çıkmam yaşayıp deneyimledikten sonra farklı oluyo🥹
aysegulozlem Bende masa başı 8 5 çalışıyorum daha 20.haftadayim ama çok zorsunuyorum sabah uyanması ayrı dert iş yerinde sürekli oturmak ayrı dert birde benim gün içinde çok fazla uykum geliyor dakikaları sayıyorum resmen eve gidip uyumak için
busesssssss Elfthh yani evet evdede sıkılıyo insan dediğiniz gibi ama suan mesela artık pilim bitti calısıyorum bu arada ayaklarım acayip sisti sismekten yanıyo vucudum kendim rahatsızlanmaya basladım Allah hayırlısını versin hakkımızda :) siz kaçıncı haftanızda ayrıldınz
Elfthh busesssssss ben dördüncü ay sonu falan ayrıldım canim çok kötüydüm hastaydım kışın toparlayamiyordum o zaman bile halim yoktu çalışmaya çok iyi anlyrum