esty35 arada bir rapor aldım evde dinlendim o süre zarfında yiyebildiğim kadar yumurta yedim 😆 ama inanın evin pisliği bitmiyor sürekli bir yeri silip süpürüp toz alıyorsun bulaşıklar bitmiyor bir şekilde evde bile yatamıyorsun ofiste de kendime beyaz peynir ,üçgen peynir , tahin pekmez , bal tereyağ alıp yiyordum börek yemiyorum mideme dokunuyor