Ben de bugün doktoruma mesaj attım . Kese boyutu ile ilgili konuşmadık hocam. Acaba geç döllenme olabilir mi , ebat küçük mü vs diye. Ses kaydı ile dönüş yapmış. Normalde 8 haftalikken ölçüm yapmıyoruz, kesede bebek görmeyi bekliyoruz bu zamanlarda diye.Tekrar kontrole geldiğinde dilersen ölçüsüne de bakarız demiş. Anlamam gereken şey sanırım olumsuz .