Dennz hayır kalp atışı için gittiğimizde bebeği hiç göremedik kese komple boştu. Üstten muayenede göremeyince hiç çaktırmadan ve tedirgin etmeden vajinal ultrasonu teklif etti. Ordan da bakınca tamamen kesem boştu. Sizde bebeği ölçmüş. Fetüs oluşumu var. İnşallah en kısa sürede kalbini de duyarsiniz