Moz çok zor bir aşama. İlk öğrendiğim 3 gün ben de öyleydim. Sabah akşam ağlıyor o şekilde işe gitmeye çalışıyordum. İştah kaybı, ağladıkça istifra etme gibi bir sürü durum yaşadım. Hemen sıkıntı mideme vuruyor. Allah kimseye yaşatmasın. Bir yerde umut kalmıyor ama önüne de geçemiyoruz. Eğer yaşamamız gerekiyorsa yaşayacağız:(