rumeysa_mom Kadermiray kadın doğum aciline gitmen lazım canım normal acil almıyor evet devlette oluyor hayırlı mübarek olsun çizgi bariz belli 🌸🥲
Kadermiray Dağıldı renk bekledikçe umarım bozuk değildir bu defa çok büyük hayal kırıklığı olur bana 😔
Kadermiray Burda rengi biraz daha belli ediyor sanırım negatif olsa pembe olmazdı diye umuyorum umarım beni yanıltmaz rica ediyorum dua edin 2 yıldır bekliyoruz
Semali1 Kadermiray Dualarımız seninle inşallah hamilesindir ve sağlıkla kucağına alırsın bu da sana anneler günü hediyesi olur 🥹 Bize de haber et mutlaka 😍
Anneolmakistiyorum1 Kadermiray ay ınsallah vardır gebelık sizde banada nasıp et allahım aminn🤲🤲 sancı ve leke gelıyor mu