Anneolmakistiyorum1 Kadermiray Adet gecikti mi peki ah ne olacak bu halimizzz rabbim nasıp etsin hayırlısı ile
Anneolmakistiyorum1 Kadermiray benımde dört gun kahve leke var testte silik çıktı ikinci çizgi kan vermiyorum uzulmeyeyım dıye ama bana umut olacaksınız ınsss gebesınızz
Twetttyy Kadermiray var gibi gözüküyor benimde ilk böyle çıktı 1 hafta sonra yaptığımda baya koyu çıktı ama 1 hafta beklemek yerine 2-3 gün sonrasına kan verebilirsiniz sağlık ocağına en net sonucu kan veriyor🌸😊
Svllkccc Kadermiray benimde aynı şekildeydi bozuk değil evet :) ertesi gün tekrar yapmıştım bu sefer netti sende bir yap daha net görüceksin pozitif 🐣
Zynp27M Kadermiray Eveet cnmm tebrikler çok yeni olduğu için silik çizgi var. 6 7 haftalık olsaydı daha koyu bir çizgi olacaktır