Adetime 5 gün varken bende aynı marka ile yaptım aynı bu şekildeydi tabi güvenemedimm aynı gün ve ertesi gün tekrarladım testi yine aynı şekilde çıkınca kan verdim ve hamileyim. İnşallah sizinkide pozitiftir . Ben daha öncede defalarca aynı markayı kullandım kuruma çizgisi hiç oluşmamıştı