Arkadaşlar herkes kafasına göre hayırlı olsun falan diyor. Bende isterim arkadaşımız güzel sonuçlar alsın ama sanırım peçete üstünde çektiği evde ilk yaptığı yarım saat sonra çektiği de yani beyaz zemin üstünde ki testte ikinci kırmızı çizgi yarım saat sonra çıkmış.
Ümit verip üzmeyelim kimseyi.
En iyisi gidip kan vermek .
Benimde böyle olmuştu çantama attım yarım saat bile geçmeden ikinci çizgi oldu meğerse kuruma çizgisiymiş .
Canım umarım güzel haberler alırsın sen git kan ver